SWAMP Festival Marsdijk @ Assen

Wat een fantastische avond hebben we gehad in Marsdijk, Assen! Een hele rit om er te komen, maar dan heb je ook wat Het was ons debuut aan de andere kant van het land, maar dit smaakte naar meer. In Marsdijk werd het jaarlijkse SWAMP festival gehouden; een dag vol muziek – optredens van dj’s en dansgroepen tot aan coverbands – heerlijke foodtrucks en eetkraampjes, en natuurlijk een hoop gezelligheid. De hele dag door was het feest en aan Recession de eer om het avondprogramma te verzorgen en deze boel gezelligheid af te sluiten. En daar zijn we nu nóg van aan het nagenieten. Niet alleen wij waren ‘on fire'(soms bijna letterlijk door het vuurwerk on stage) maar ook het publiek. Ze werden met elke set die we speelden steeds een tikkeltje ouder (en losser), maar iedereen deed lekker mee en daar houden we van. Tot volgend jaar dan maar?

Coverband Recession @ SWAMP Festival Marsdijk